Skip to main content
Fejlesztés

Felújítják a vasútállomást

By 2014. szeptember 23.6 hozzászólás

Egészen kikupálódik a végére a vasútállomásunk: tavaly karácsonykor új tetőt kapott az épület, most pedig a falait festik újra. Ez boldogságos húzás volt, már csak azért is, mert kívülről ezután teljesen rendben lesz a ház – a környezete nyilván hagy még bőven kívánnivalót maga után, de az valószínűleg nem a vasúthoz tartozik. Külön örömteli, hogy bár arról nincsen fotónk, de minden oldalról zajlik a munka, így a sínek felől is egy megszépült területre érkeznek az utasok nemsokára.

vasutallomaspano

A felújítás egyetlen szomorú szösszenete, hogy az ígért intermodális csomópont megvalósulása még mindig annyira beláthatatlanul messze van, hogy addig valószínűleg még egy újabb renoválás is belefér majd az épület életébe. Hiába fantáziálunk ugyanis munkagépekről mindig, amikor a környéken járunk, a valóságban még ott tart az ügy, hogy a környező területeket próbálja megszerezni a város az állami tulajdonból.

Szólj hozzá! 6 hozzászólás

  • pitya szerint:

    Ez is valami!

  • rózsaszál szerint:

    A környék és az állomáshoz vezető járda kritikán aluli, balesetveszélyes!!!! Talán azzal kellett volna előbb kezdeni valamit. Ez nem vonzza.sőt inkább az ellenkezője.. a turistákat.

    • Géza szerint:

      Ez igaz. Majdcsak egyszer eszükbe jut. Illetve kiemelném még az utastájékoztatást (leszálló turisták akik pl. a belvárosba tartanának). Semmifél tábla nincs kitéve, hogy mi merre van. Pedig pl. a helyijárat, centrum, népkert ki lehetne írva! (azt az egy óránkénti 17 est buszt ne számítsuk bele, ami az állomás elől indul). Tiszta Balkán az egész.

  • És mi lesz a modális centrummal?

  • Ibra szerint:

    Az intermodális csomópont tervének nem kicsi létjogosultsága volt, ráadásul nemcsak koncepció szinten létezett egykoron, hiszen a város területrendezési terveibe is bekerült és sorra láttak napvilágot a hírek a forrásteremtés sikeres előremeneteléről is. Már a környező utak forgalmi rendjének átalakításával kapcsolatos modelltervek is megszülettek, végül a terv mégiscsak terv maradt; elsikkadt, hasonlóan az Agria Agora projekthez. Pedig ha nem is olyan óriási nagyban, mint ahogyan az egykori tervekben, de igenis szükség lenne a megvalósítására. A helyközi és a távolsági autóbuszforgalmi viszonylatok legalább egy részének lehetne a végállomása a vasútállomás mellett, és az sem kerülne sokba, ha a szilvásváradi vasútvonalat végre bekapcsolnák a városi, elővárosi tömegközlekedésbe. Ha meg majd egyszer mégis a megvalósítás útjára lépnek ezügyben, akkor a most felújításra kerülő állomásépülettel is az történik majd, mint a kívül-belül ultramodernné varázsolt, majd lebontott dohánygyárunkkal?!

  • eszes szerint:

    És az előtte lévő – nem is tudom minek nevezzem ,, makadám ,, utnak mikor beűlők a 17-es buszba csak a ,, tojásaimat ,, féltem hogy össze ne…… ja és az évek ota ott ,, gyönyört,, keltő bontás még mindig ott meredezik – mi lesz ott vagy mi akart lenni – mert Egerben a lakosság tájékoztatása — nulla – sokszor nulla…..