Skip to main content
Önkormányzati közlemény

Ismét a Városházán intézhetik ügyeiket az egri adózók

By 2014. október 30.

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága értesíti ügyfeleit, hogy az Adó Iroda 2014. november 4-én, keddtől már a megújult helyen, a Dobó tér 2. szám alatt, a Városházán tartja ügyfélfogadását.

Az önkormányzati adóügyek gyorsabb intézése, az ügyfelek hatékonyabb és kényelmesebb kiszolgálása érdekében az Adó Iroda munkatársai november 10-től már hétfői napokon is fogadják az adózókat.

Új lehetőség, hogy az egriek már interneten is foglalhatnak időpontot, így várhatóan jelentősen csökken az ügyintézési várakozási idő. A webes foglalás részleteiről a város honlapján, a www.eger.hu oldalon tájékozódhatnak.

 

Az egri Adó Iroda ügyfélfogadás időpontjai:

Hétfő:           09.00 – 16.00

Kedd:           09.00 – 16.00

Szerda:        09.00 – 17.00

Csütörtök:  09.00 – 16.00

 

Az egri adóhatóság ügyfélfogadásán továbbra is lehetőség van a bankkártyás adófizetésre, s a vállalkozások és magánszemélyek elektronikus úton is benyújthatják adóbevallásaikat, bejelentkezéseiket.

Az adóügyekkel kapcsolatos törvényekről és helyi rendeletekről, valamint a fontos aktualitásokról részletes információt találnak az érdeklődők az ado.eger.hu oldalon.

Köszönjük tisztelt ügyfeleinknek, hogy adójuk befizetésével hozzájárulnak városunk fejlődéséhez, Eger közszolgáltatásainak magas színvonalú fenntartásához és fejlesztéséhez!