Az egri Polgármesteri Hivatal egyre több szakirodája „foglalja vissza” a Városházát. A Dobó téri, megújult épületben fogadja immár ügyfeleit:
– a Polgármesteri és Jegyzői Titkárság
– a Jogi Iroda, Hatósági Csoport (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi igazgatás, anyakönyvvezetők…)
– az Adó Iroda
– a Vagyongazdálkodási Csoport
– a Főépítészi Csoport
– a Közterület-felügyelet
A visszaköltözés folytatódik: a Városházán működik november 12-én, szerdától a Városüzemeltetési Iroda Építéshatósági Csoportja! A költözéssel járó technikai okok miatt az építéshatósági ügyintézés november 7-én, pénteken és november 10-én, hétfőn szünetel! A csoport levelezési címe és a személyes ügyfélfogadás helye november 12-től: 3300 Eger, Dobó tér 2! Az Építéshatósági Csoportot az ügyfelek a megszokott e-mail címen és telefonszámokon érhetik el, az ügyfélfogadás rendjében szintén nem történik változás.
Az ügyfélfogadás rendje a Városüzemeltetési Iroda Építéshatósági Csoportján:
Hétfő: 13.00 – 16.00
Kedd: –
Szerda: 8.00 – 12.00, valamint 13.00 – 17.00
Csütörtök: –
Péntek: 8.00 – 12.00
Elérhetőségek:
Telefon: 36 521 931, 36 521 931
E-mail: ephat@ph.eger.hu
KÖLTÖZIK A GAZDASÁGI IRODA IS
A Polgármesteri Hivatal Gazdasági Irodája november 12-13-án, szerdán és csütörtökön költözik vissza a Városházára. Tájékoztatjuk ügyfeleinket és partnereinket, hogy a fenti napokon technikai okok miatt nem lesz banki utalás.