Skip to main content
Fejlesztés

Lebontanak két romos házat a Bárány uszoda mellől

By 2016. június 9.8 hozzászólás

Szép fejlődési utat jár be a város fürdőnegyede, a belváros peremén fekvő terület szinte évről-évre rendezettebb lesz. A sort még 2000-ben kezdte meg az akkor átadott Bitskey Aladár uszoda, azóta megépült a város egyik legszebb parkja, a Dr. Agyagási Dezső gyógypark, irodaház lett a korábbi romos trafóházból, felújították a Török fürdőt és most nekiláttak az utolsó hiányzó láncszemnek, a Bárány uszodának is. A tervek itt még nem érnek véget, szóban forog a strand Petőfi téri bejáratának átépítése (illetve magának a Petőfi térnek a felújítása is), továbbá számolnak egy új parkolóház építésével is a Hotel Flóra szomszédságában.

Amit még most is takargatni kell, az a Frank Tivadar utca. A terület régebb óta fejlesztésre vár már és ez sajnos meg is látszik rajta: az egyik oldalon lakatlan, romos házak, míg a másikon újabb, viszont nehezen kiadható üzlethelyiségek sorakoznak. És a sort Putyi zárja, de ő most nem ide tartozik. Most némiképp rendeződhet az utca képe, június 30-ai határidővel lebontják ugyanis a 4-6. szám alatti lakatlan ingatlanokat. A munkát az Önkormányzat megrendelésére egy egri vállalkozó végzi, a költség 14 680 000 forint.

Romos házaktól már egy üres telek is jobban mutat, de a nagy kérdés persze, hogy mi épül majd ide később. A válasz nagy valószínűséggel a Nemzeti Úszó- és Vízilabdaközpont, mely terv impozáns helyen áll a város 2020-ig szóló fejlesztési elképzelései közt és melynek létrejöttét történetesen pont ezekre a telkekre szánják az illetékesek. A Központtal tornaterem mellett sportélettani laboratórium, sportszálloda és egy 10 pályás, lelátós fedett medence is épülne – így háromra nőne a város uszodáinak száma (ha az olyan alternatívákat, mint a Balassi, vagy a Strand úszómedencéjét nem számoljuk).

DSC_0702 DSC_0703

Új üzletek Egerben

Ha megadod az email címedet, levelet küldünk, amikor új elem kerül fel az üzletfigyelő listára. Elérhetőségedet nem használjuk fel más célra, és bármikor leiratkozhatsz, ha nem kérsz több értesítést.

Szólj hozzá! 8 hozzászólás

  • Gzu szerint:

    A Balassi tanmedencéje vagy 5 éve zárva. Pár hónapja megtekintette néhány öltönyös, nagyon hivatalos ember. Kideríthetnétek, hogy katasztrófaturisták voltak, vagy a felújítás szükségességét mérték fel!

  • Sándor Tóth szerint:

    Pedig az a kapuzata alapján egy barokk ház.

  • Pintyőke... szerint:

    ÉRDEKESEBB TÉMÁT ,, DOBJANAK,, MÁR FEL MINT PL. AZ – ALDI -ARRA MENNYI HOZZÁSZÓLÁS ÉRKEZETT – JA ,, NÉHA,, UGY LÁTSZIK ÉRDEMES IRNI , MERT A ,, DÖGLÖTT,, FÁKAT KI IS SZEDTÉK DE VAN MÉG – AHOGY A CIRKUSZBA A ZENEBOHÓC MONDTA , MÁSIK – TÖBB IS AMIT EGYBŐL NEM VETTEK ÉSZRE – A KÁLVIN-HÁZ PATAK-PARTI OLDALÁN , VAGY ODA MÉG NEM ÜLTETTEK , VAGY MÁR CSAK A ,, HÜLT,, HELYE – AZEGRI NAPOK IS SZEMÉLYESEN +GYŐZŐDHET….

  • Pintyőke... szerint:

    AZ A SZÖKŐKÚT NAGYON +SZÖKÖTT VAGY EL / NEM TALÁLJÁK / ??? PEDIG MÁR JÓ MELEG VAN….

  • Névtelen szerint:

    Érdekesebb témához… Mi van az ,, egri közlekedés,,-re kiadott érdeklődő kérdőivekkel mert a helyi közl. változattlanul s..r ez elég érdekes !!!

    • Sasi szerint:

      Bár nem a témához kapcsolódik, a kérdőívekből április végén született összefoglalót itt lehet elolvasni: http://eger.hu/public/uploads/problemafeltaro-kerdoiv-eredmenyei_573c53337b4fb.pdf
      A helyzetelemzés „EGER MEGYEI JOGÚ VÁROS FENNTARTHATÓ VÁROSI MOBILITÁSI TERVÉHEZ” készült, annak az első elemeként. Értelemszerűen ez csak egy elemzés, ami megmutatja a gyengeségeket és erősségeket a városban, melyek alapján kezdhetnek majd el beavatkozásokat tervezni az illetékesek. Ha megvannak a tervek, akkor pedig jöhetnek a gyakorlati megvalósítások is. Jelenleg az első és a második fázis közt tart a folyamat

  • Névtelen... szerint:

    Sasi… hoz .. Mig Miskolcon a villamososokat teljesen lecserélték , a buszok 2/3-át , és müködnek a hütések is és ,, beszélnek,, addig az Eger város a ,, kirakatjellegű ,, turista központ rozoga csörgő- zörgőekkel kénytelen beérni , a csukló nyöszörög , a kihúzott ablak borzalmasan zörög a ,, szuper,, belvárosi utakon alsó padlós csak ritkán – de legyen gyerek stb – stb , de van még bőven hiányosság…. vezetni tudnak a ,, pilóták ,, de amikor a buszöblökbe olyan szögben hajtanak be hogy dől a busz összes utasa , a szaggatott vezetés – és megint stb…..

    • Sasi szerint:

      Egyetértünk, tényleg nagyon elavult a járműpark, emellett a jegyrendszer és az utastájékoztatás is inkább vicces, mint életszerű. Részben emiatt jómagam is csak akkor szállok buszra, ha egyszerre sietek és van nagyon rossz idő, ez szerencsére évi 3-4 alkalomban kimerül. Bízom benne, hogy egyszer sikerül majd egy vonzó alternatívát varázsolni a közösségi közlekedésünkből. Biztos, hogy a hozzáértőknek sem lenne ez könnyű munka, de hátha :)