Skip to main content

Számos intézkedést vezetett be az elmúlt időszakban az Egri Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.: a járványügyi veszélyhelyzet miatt a társaság határozatlan ideig szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálatain.

Lényeges hangsúlyozni ugyanakkor, hogy az ügyintézés telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik. Telefonon hétfőtől csütörtökig 8:00 és 10:00 között a 36/ 513-200-as telefonszámon érhetők el a cég munkatársai, vagy e-mailen az ugyfelszolgalat.eger@nhsz.hu, illetve az ugyfelszolgalat@egrihulladek.hu címen. Természetesen online csatornákon keresztül is elérhetőek kollégák, erről bővebben a társaság honlapján tájékozódhatnak: www.nhszeszakkom.hu , www.egrihulladek.hu.

Fontos változás, hogy március 18-tól nem vesznek fel új lomtalanítási igényt és határozatlan időre bezárt a hulladékgyűjtő udvar és az iratmegsemmisítő is. Mindemellett kérik az ügyfeleket, hogy a fertőzésveszély csökkentése érdekében a kukákba kizárólag lezárt zsákokban helyezzék el a hulladékot.

Kérik, hogy a hulladékgyűjtő edények fertőtlenítéséről az ingatlanhasználók, heti rendszerességgel, ürítés után lehetőségtől függően gondoskodjanak.

A változásokról és megtett intézkedésekről bővebben is olvashattok az http://egrihulladek.hu weboldalon.